Blog

Front office medewerker Cherelle (33) zorgt voor de ontspannen sfeer

Jouw huidproblemen bespreekbaar maken, zodat we ze met de juiste behandeling kunnen gaan verbeteren. Dat is best een persoonlijk traject. Daarom vinden we het belangrijk dat je je helemaal op je gemak voelt bij Huid & Laser Kliniek Delft. Tijdens een gratis consult stellen we je daarom  best een aantal belangrijke vragen. Nu draaien we de rollen voor even om en stellen we de vragen juist aan de professionals van onze kliniek in Delft. Deze keer spreken we make-up artist en frontoffice medewerker Cherelle Sieh.

Wist je altijd al dat je in de huidtherapie wilde werken?

Nou eerlijk gezegd wist ik nooit heel goed wat ik wilde worden, daarom heb ik veel ervaring opgedaan in allerlei verschillende branches. Na mijn studie Communicatie ben ik onder andere werkzaam geweest in de tandheelkunde, de makelaardij, het voortgezet onderwijs en zelfs in de Tweede Kamer. Mijn passie voor huidverzorging en make-up is daarna tijdens mijn bijbaan bij Douglas ontstaan. Nu ben ik bij Huid & Laser Kliniek Delft helemaal op mijn plek.

Waarom voel je je bij Huid & Laser Kliniek Delft dan helemaal op je plek?

Eigenlijk komt dat allereerst door mijn collega’s; het voelt echt als een heel fijn team. Iedereen respecteert elkaar, wat voor functie je ook binnen het team hebt. Iedereen helpt elkaar ook als dat nodig is. Verder is het werk ook ontzettend afwisselend, omdat de behandelingen zo divers zijn. Van medische behandelingen tot cosmetische behandelingen. Die combinatie vind ik erg interessant. 

Wat vind je het allerleukste aan je werk?

Naast het contact met mijn lieve collega’s, vind ik ook de ontmoetingen met alle cliënten heel erg leuk. Het is zo interessant om zoveel verschillende mensen te ontmoeten die ook allemaal een eigen verhaal en andere vragen hebben. Ik hoop ook dat ik de mensen die wat spanning ervaren voorafgaand aan de behandeling wat gerust kan stellen. Dat zie ook echt wel als een belangrijk onderdeel van mijn werk als front office medewerker.

Als je lekker in je vel zit, boost dat je zelfvertrouwen. Volgens mij is dat een belangrijke tool in het leven.


Wat vind jij het belangrijkste in het contact met de cliënt?

Ik hoop dat ik mensen dus vooral op hun gemak kan stellen en dat ik eraan kan bijdragen dat ze zich thuisvoelen bij Huid & Laser Kliniek Delft. Of cliënten nou komen voor een eerste gratis consultgesprek of voor een laatste behandeling, ik maak graag alle tijd voor ze. 

Welke karaktereigenschappen van jezelf passen goed bij jouw functie?

Mijn empatische vermogen. Ik ben eigenlijk gewoon altijd oprecht geïnteresseerd in de verhalen, vragen en ervaringen van cliënten. Zo zit ik gewoon in elkaar. Daarnaast is mijn natuurlijke overzicht ook wel erg handig in het werk als front office medewerker, dat zorgt voor structuur en rust. Zo hoop ik dus ook weer bij te dragen aan de fijne, ontspannen sfeer in de kliniek. 

Waarom vind jij het werk van Huid & Laser Kliniek Delft belangrijk?

Of het nou gaat om huidverbetering, cosmetische ingrepen of behandelingen van de pedicure, alles draagt bij aan het zelfvertrouwen. Wanneer je eventuele problemen die je op die gebieden ervaart samen met een professional kan oplossen, zorgt dat ervoor dat je gewoon weer lekker in je vel zit. En als je lekker in je vel zit, boost dat je zelfvertrouwen. Volgens mij is zelfvertrouwen een belangrijke tool in het leven.

Auteur

Cherelle - Frontoffice

Deel deze blog